۲۱ آذر ۱۳۸۸

آن ده سابجکت آو هیومن بیینگ


بعزی آدما رو
اگه درکشون نکنی
بهشون کلی لتف کردی

۹ نظر:

کره بز خاب آلود! گفت...

ساعت 00:00 اینجا تهران است!

alef گفت...

ساعت 10:21
اینجا یک گوشه دنیا!
من فاینالم رو خراب کردم.
و علاوه بر اون متوجه شدم که امروز دو تا امتحان داشتم عوض یکی و امتحان فردام در واقع امروز بوده. الان نمی دونم از میون اینهمه خاک کدوم نوعش رو بر سر بریزم.

alef گفت...

کره بز.بیا واسه من کامنت بذار

کره بز گفت...

اقای لونلی مانتین!!
مگه اینجا بنگاه دوست یابی و کامنت یابیه؟؟
شما عضو شرکت های هرمی نیستی؟

کره بز گفت...

اقای لونلی مانتین!!
مگه اینجا بنگاه دوست یابی و کامنت یابیه؟؟
شما عضو شرکت های هرمی نیستی؟

کره بز گفت...

اقای لونلی مانتین!!
مگه اینجا بنگاه دوست یابی و کامنت یابیه؟؟
شما عضو شرکت های هرمی نیستی؟

alef گفت...

کره بز جون بیا، من اگه علف نتونم بهت بدم کتاب هام رو می تونم بدم بخوری.
بیا لوس نکن خودتو.

ایضاٌ گفت...

معههههههههههه
مععععععععععععهههه

alef گفت...

کره بز. آی لاو یو.
فقط چون برام کامنت گذاشتی.