۱۹ آذر ۱۳۸۸

اینساید، آوتساید


-چتوری؟ خوبی؟
-نمی دونم، چند وقته به این سوال جواب نمی دم

۷ نظر:

هیچستان گفت...

قنار داری از دستم میریا.

کره بز مسافر گفت...

میای آبان سال دیگه بریم شیراز؟؟؟

سالگرده حافظه!!!

20 آبان!!!
میای؟

ناشناس گفت...

هی کره بز، می شه بگی کی هستی، من واقعا برام سوال شد

alef گفت...

منم همینطورم.
___
من هی کامنت می ذارم اما برات سوال نمیشه که من کی هستم...هی روزگار هی...
___
چیز خاصی هم نیستم ها. یه بلاگ نویس معمولی که دچار کمبود محبت شده!
:دی
___
کره بز جان بگو کی هستی برای من هم سواله.

کره بز گفت...

کره بزم به خدا!!!
تو خونه الیرزا سدام میکنن!!
کافی نیست؟؟
به نزرم رفیق رو باید تو سفر شناخت!!!
میای هالا؟؟
برای هماهنگی بیشتر خاسسی زنگ بزن
09329006302

alef گفت...

کره بز جان من که می دونی "یک گوشه" ی خیلی دور دنیام و حسرت این سفر فعلن قراره بمونه به دلم. با پرنس فه فه برین...جای ما رو هم خالی کنین
:)

کره بز سرما خورده گفت...

یا همه یا هیچ کس!!!