۲۹ تیر ۱۳۸۷

سگ آدولف

دیروز با آدولف کلی دعوا کردم، گفت که می خواد یه سگ بخره، می گفتم ما واسه سگ جا نداریم ولی اون گوش نمی کرد. بهش حق می دادم، 3 ماه بود پولاشو جمع کرده بود، حالا می فهمیدم واسه چی، آخرشم درآپارتمان رو محکم کوبوند و رفت بیرون. وقتی برگشت دیدم یه جارو برقی خریده. گفت که پولش واسه سگ کافی بود ولی واسه قلاده کم بود.

امروز صبح آدولف از خواب بیدار شد، لباساشو پوشید، بند کفشاشو بست، در آپارتمان رو باز کرد، سر خرطوم جارو برقی رو گرفت و به دنبال خودش کشید و از خونه رفت بیرون، فکر کنم رفت قدم بزنه. من داشتم چایی شیرین هم میزدم.

۵ نظر:

cacpo گفت...

اه
فارسیه

هیچستان گفت...

آخ گفتی حسنم دقیقن همینه پاشو کرده تو کفش که ماشین کانورتیبل می خواد حالا رفته رنو خریده کانورتیبلش کرده منم داشتم میلامو چک می کردم.

ناشناس گفت...

هیچ دقت کردی این تو می تونی Tab باز کنی بعد همین تو بازش می کنه ولی کوچوله نمیشه بزرگش کرد؟

هیچستان گفت...

آره خاک بر سر دیدی؟

ناشناس گفت...

آره تازه اگه Tab اصلی نظرات و هم ببندی باز هم وضع همینه