۲۰ اسفند ۱۳۸۶

همجنس بازی

مجری اخبار: به گزارش بعدی خبرنگار ما در خصوص همجنس بازی در سطح جامعه توجه کنید

گزارشگر: به میان مردم اومدیم تا با واقعیتها آشنا بشیم

-سلام خانوم، شما تابحال همجنس بازی کردی؟

-نه، ما النگ دولنگ بازی می کردیم

-سلام آقا، نظر شما دربارهء همجنس بازی چیه؟

-کار خیلی بدیه

-سلام خانوم کوچولو، همجنس بازی دوس داری؟

-نه من فقط بدجنس بازی دوس دارم

-آقا شما تاحالا همجنس بازی کردی؟

-نه متاسفانه هنوز وقت نشده

-خانوم شما همجنس بازی دوست داری؟

-آره ولی فقط با شوهر آینده ام

-نظر شما راجع به همجنسبازی چیه؟

-چی چی؟

-همجنس بازی؟

-یعنی چی؟

-رابطه جنسی با همجنس

-منظورتونو نمی فهمم

-اجازه هست این گزارشو پخش کنیم؟

-خواهش می کنم، کی پخش می شه؟

-اخبار ساعت نه

-ممنون از لطفتون

-گزارشگر: نتایج بررسی های آماری نشان داد که در ایران همجنس بازی وجود ندارد و مشت محکمی به دهان آمریکا و رسانه های غربی خورد

۱ نظر:

ناشناس گفت...

دیگه در حد توانم بازگشت به عقب کردم یادداشت هاتو که به نوعی بهت روحیه داده باشم. تصمیم دارم اگه خدا خواستو رفتم جمهوری فدرال آلمان برات یه کلاهی چیزی بیاورم هانی