۵ تیر ۱۳۸۹

سوسایتی


این زندگی اجتماعی مورچه ها و زنبور اسل ها هالمو بهم می زنه

۲۱ خرداد ۱۳۸۹

کووت


-well you knew my history before you married me
-yeah I know, my analyst warned me but you were so beautiful that I got another analyst

Woody Allen
manhattan

۱۹ خرداد ۱۳۸۹

گاد سیو آس فرام


این آدما که فکر می کنن همهء مشکلات زندگی با چسب دوقولو یا پائولو کوئلیو حل میشه

آن ده سابجکت آو ریلیشنشیپ


نسبت من به تو مسل نسبت من به اون تاکسی یه
که پنجرش بستس و دستگیره نداره

ا پرفکت دی


از این روزا که مقیاس زمان تعداد دفعات تکرار لیتل وینگه استیو ری وانه

۱۵ خرداد ۱۳۸۹

رلتیویتی


نسبت من به تو مانند نسبت...
-اسب است به شلاق
-پیچ است به مهره
-مته است به چاه نفت
-گوز خنک است به شقیقهء آتشین

۱۴ خرداد ۱۳۸۹

منهود


کارمند بود
و آشق لوله کشی
که تنها ارتبات او
با زندگی
آنتور که می بایست می بود
بود

تی تایمز


آداب چای نوشیدنش تقییر کرده
پنداری نوشته ای در باب مزرات چای در جریدهء روز قبل تقریر شده باشد

۱۳ خرداد ۱۳۸۹

تری تایمز ا دی


خیلی فرقه بین بقیه آدما
با اونی که موقه خوردن تن ماهی یادش میفتی

آن ده سابجکت آو افکتیونس


2 سانت اینور اونور که دیگه این هرفارو نداره

لایک


اگه بجای اون پستم که 100 تا لایک گرفت،
اون یکی پستم که 7 تا لایک گرفت 100 تا لایک می گرفت
الان به آفرینش خدا لایک می زدم

۹ خرداد ۱۳۸۹

آن ده سابجکت آو میوزیک


ینی کچل باشی
و موقه راه رفتن تو خیابون
وزش باد رو لابلای موهات هس کنی

۴ خرداد ۱۳۸۹

بیزنس تاک((واقعی))


-فلان شرکت سورس برنامه رو می خاد، پولم نمی خاد بابتش بده
-مگه الکیه، سورس برنامه مسل ناموس شرکت آی تی ه، پولشو بدن، بدیم بهشون

۱ خرداد ۱۳۸۹

لتس لوک اگن


همچین از این لقت "نامهسوس" یه جورای خاسی خوشم میاد

۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۹

هیز س.ت.ه این مای سول


روه سوراخ سوراخی دارم

۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹

اولد ایناف تو بی چایلدیش اگن


آخرین باری که موز دستت بود و خاستی شلیک کنی کی بود؟

اولد ایناف فور مای ریونج


آقای متسدی بانک برای تتابق قیافهء من با شناسنامم چشاشو تار می کرد
یروزی ازش انتقام میگیرم
یروزی بهش میفهمونم که اونم دیگه اندازه شناسنامش جوون نیس

۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۹

بیگ لای


کبوتر باشی
پرواز بلد باشی
نامه دستت باشه
بعد تو راه آشق نشی
باور نمی کنم

۸ اردیبهشت ۱۳۸۹

گرنپا نو س.ت.ه


جد فقیدم که مرد
برای پدرم یه زیرزمین پر از فیوز سوخته به ارس گزاشت
فکر کنم نابقه ای چیزی بود
می خاست بره ماه شاید
یا ماشین زمان درست کنه
امروز پدرم همه رو گزاشت تو کوچه ببرن
هرچی گزاشت بیرون قبل ساعت 9 قیب شد
انگار که روه جدم تو رگهای این شهر جریان داشته باشه

۶ اردیبهشت ۱۳۸۹

یو شل آلویز لاو س.ت.ه


مسل انسانهایی که برای پر کردن خلاء، آفریدگار ساخته بودن
چیزی برای دوست داشتن برای خود ساخته بود
آنقدر قوی، که هیچ مخلوق بیرونی توان رقابت با آنرا نداشت
و او همواره آشقانه زندگی کرد

۵ اردیبهشت ۱۳۸۹

۳۱ فروردین ۱۳۸۹

دو وات اور دت فیلز رایت


-خاستیم سواب کنیما
-کباب شد؟
-نه، مالیدن درمون

۲۸ فروردین ۱۳۸۹

آنتایتلد


خاستم واسه مراسم ختم قرآن دانلود کنم
اونی که می خاستم لینکش فیلتر بود
مملکته داریم

۲۶ فروردین ۱۳۸۹

گیلت


امروز یکی مرد
و من ازاب وجدان دارم
از بس که هیچ هسی به نبودنش ندارم

۲۳ فروردین ۱۳۸۹

ویل گانا درایو


هر انسانی تا قبل از گواهینامه گرفتن یک راننده رالیه

۲۰ فروردین ۱۳۸۹

بیسیک آنریتن لا


هر وقت هس کردی که داری سعی می کنی که از لزتی لزت ببری
اونجا جای تو نیس

۱۳ فروردین ۱۳۸۹

میرر میرر آن ده نوز


داشتم فکر می کردم اگه فقت تا نوک دماقمو می دیدم الان اهتمالن مریخ بودم

۵ فروردین ۱۳۸۹

مملکته داریم


رو قاب DVD بازیه نوشته: "والدین محترم نسبت به درجه بندی که بر روی پاکت درج شده توجه ومناسب با سن فرزند خود اقدام به خرید نمایید. و از خرید بازی هایی که دارای خشونت زیاد میباشند خودداری کنید."
بعد اسم بازی رو ترجمه کرده: شکار انسان

آن ده سابجکت آو ده عید گیفتس


اگه می خای لباسی که برام می خری رو بپوشم به نوشتهء روشم دقت کن!

رایتنیگ فور ده دیسیزد


وقتی 10 نفر یه پست ه آدم رو لایک می زنن
و میری میبینی 6تاشون anonymous ان احساس میکنی داری واسه مردگان می نویسی